Нашите услуги

Педиатрични прегледи

Д-р Димитрова провежда прегледи по НЗОК с направления с код 17 (Детски болести) и с код 53 (Детска нефрология), както и платени прегледи. При спешни случаи и липса на часове, моля обадете се на телефон 0888731061.

Прочети повече

Нефрологични прегледи

Нефрология е дял от медицината, занимаващ се с диагностика, превенция и консервативно лечение на заболявания на бъбреците, включително възпаления на пикочо-отделителната система, бъбречено-каменна болест, гломерулни увреждания, новообразувания на бъбреците и други бъбречни заболявания. Повечето болести, засягащи бъбреците, са израз на общи нарушения. Сега е доказано, че хроничното бъбречно заболяване е рисков фактор за развитието и прогресирането на сърдечно-съдови заболявания.

Всеки ден през нашите бъбреци преминава около 1500 – 2000 литра кръв – 1/5 от изтласкваната от сърцето. От тази кръв бъбреците филтрират около 200 литра първична урина, която впоследствие концентрират до около 1,5 литра. Освен тази внушителна работа, бъбреците имати ред други важни функции – помагат да се поддържа кръвното налягане, да се произвеждат червените кръвни клетки, да се поддържат костите здрави. Поради важните функции, които изпълняват бъбреците, тяхното увреждане е опасно. За съжаление, много често бъбречните заболявания протичат „скрито” и когато човек разбере, че е болен, вече е твърде късно.

Превенцията на бъбречните заболявания предотвратява опасността от усложнения и развитие на хронична бъбречна недостатъчност.

Прочети повече